3 grudnia 2020

[Poszukuję] Materiały o filumenistyce do pracy magisterskiej

Witam serdecznie

Jestem studentką Częstochowskiego Uniwersytetu im. J. Długosza na kierunku Grafika. Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej, a jako temat (trochę nieświadoma jak ciężko zdobyć jakiekolwiek informacje) wzięłam ETYKIETY ZAPAŁCZANE, głównie analizę ich treści, dizajnu etc, ale i tło historyczne, które odgrywa tu kluczową role. Temat nie wziął się z przypadku, weszłam w posiadanie niewielkiej kolekcji etykiet i bardzo mnie zaciekawiły, tym bardziej że w tych czasach są dość zapomniane, chciałam wyciągnąć je trochę na światło dzienne pisząc o nich. Kieruje wielką prośbę o jakiekolwiek informacje, zapiski, broszury, książki, cokolwiek. Kontaktowałam się z naszym muzeum częstochowskim (niewiele pomogli), mam jedynie trochę informacji z Muzeum w Bystrzycy, kilka nazwisk twórców, ale to nadal niewiele na napisanie sensownej pracy...
Bardzo proszę o kontakt
Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia w tym trudnym dla nas czasie

Paulina
linkaxp (małpa) op.pl

1 komentarz:

  1. Dzień dobry!
    Bardzo dziękuje za ogromne zainteresowanie i chęć pomocy. Jesteście niesamowici!
    Cieszę się, że mimo małej popularności filumenistyki w tych czasach jest tak wielu pasjonatów etykiet. Obiecuję, również podzielić się z Państwem zdobytymi informacji i wiedzą.
    Oczywiście nadal zapraszam do kontaktu! :)
    Trzymajcie się ciepło!

    OdpowiedzUsuń